BLOG

epiroi metapolitiki aksia autokinitou

Λόγοι Επιρροής Μεταπωλητικής Αξίας Αυτοκινήτου

Αν το πλάνο σου είναι να αγοράσεις ένα νέο αυτοκίνητο που θα “ξεζουμίσεις” στην κυριολεξία και θα το κρατήσεις για χρόνια, η μεταπωλητική αξία του δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σε απασχολεί.

Αν όμως έχεις σκοπό να το πουλήσεις μετά από 4-5 χρόνια, τότε πρέπει να τη λάβεις σοβαρά υπόψιν σου!

Και αυτό γιατί θέλεις να έχεις πλεονέκτημα στην τιμή μεταπώλησης!

Άρα τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση;

Παρακάτω, αναλύουμε τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη μεταπωλητική αξία ενός αυτοκινήτου!

1. Η εμπορική αξία του μοντέλου

Είναι δεδομένο ότι κάθε μοντέλο που πωλείται στην αγορά έχει τη δική του εμπορική αξία. Ας πάρουμε για παράδειγμα το δημοφιλέστερο μοντέλο των ημερών μας, το Nissan Qashqai.

Το Crossover της Nissan είναι αναμφισβήτητα ένα πολύ εμπορικό αυτοκίνητο, του οποίου η αξία στην αγορά μεταχειρισμένων παραμένει σταθερή εξαιτίας της μεγάλης απήχησης προς τους καταναλωτές.

Δες για παράδειγμα το παρακάτω γράφημα που σκιαγραφεί τις τιμές των μεταχειρισμένων Qashqai στην ελληνική αγορά. Η αξία του Qashqai μέσα σε 17 μήνες έχει παραμείνει σταθερή, ίσως και ανοδική.

Αν είσαι ιδιοκτήτης ενός εμπορικού μοντέλου και θέλεις να το πουλήσεις, η αλήθεια είναι ότι δεν θα δυσκολευτείς ιδιαίτερα.

Για την ακρίβεια, το γεγονός αυτό θα σε βοηθήσει να το πουλήσεις γρήγορα και στην τιμή που θέλεις!

Άρα, αν αναζητάς να αγοράσεις αυτοκίνητο για να σε βολέψει για λίγα χρόνια και μετά να το αντικαταστήσεις, θα ήταν σοφό να επιλέξεις κάποιο από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της αγοράς, επειδή ακριβώς έχουν υψηλή αξία μεταπώλησης.


2. Ο τύπος αμαξώματος

Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι αγοραστές σήμερα, και δη όσοι χρειάζονται ένα ευρύχωρο οικογενειακό αυτοκίνητο, επιλέγουν κατά κύριο λόγο τα SUVs και τα Crossover.

Όπως έχουμε γράψει και στο άρθρο “Τι σημαίνει Crossover“, ο συγκεκριμένος τύπος αυτοκινήτου τα τελευταία 10 χρόνια έχει σημειώσει την ταχύτερη εμπορική ανάπτυξη παγκοσμίως!

Αυτό σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες των Crossovers, αλλά και των μεγαλύτερων SUV δεν χρειάζεται να ανησυχούν για την υποτίμηση της μεταπωλητικής τους αξίας.

Εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης, οι τιμές τους ως μεταχειρισμένα θα διατηρηθούν σε υψηλά επίπεδα.

Παρόλα αυτά, όπως ξέρουμε τα πάντα είναι θέμα ζήτησης και προσφοράς! Τα station wagon λοιπόν έχουν περισρισμένη ζήτηση μιας και δεν προτιμούνται από τους Έλληνες αλλά από την άλλη (επειδή ακριβώς δεν υπάρχουν πολλά) υπάρχει και περιορισμένη προσφορά πράγμα που λειτούργεί ευνοικά στην μεταπώληση!

Τέλος τίποτα δεν αποτελεί κανόνα! Oι τάσεις της αγοράς και οι προτιμήσεις των καταναλωτών είναι αρκετά επιρρεπείς στις αλλαγές.


3. Ο κυβισμός του κινητήρα

Παλαιότερα στην Ελλάδα, τα κυβικά του κινητήρα δεν ήταν κάτι που απασχολούσε και ιδιαίτερα τους αγοραστές αυτοκινήτων.

Σήμερα όμως, είναι ένα από τα λίγα, κυρίαρχα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου.

Είναι τόσο μεγάλη η ζήτηση για μικρού κυβισμού αυτοκίνητα, οικονομία καυσίμου και χαμηλούς ρύπους, που ακόμα και οι πιο “executive” κατασκευαστές εφαρμόζουν τη μέθοδο του downsize. Ακόμα και η Ferrari ή η Porsche!

Αν λοιπόν ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις αυτοκίνητο που θα διατηρήσει τη μεταπωλητική του αξία σε υψηλό επίπεδο, καλύτερα να επιλέξεις κάποιο που να τροφοδοτείται με κινητήρα χαμηλού κυβισμού.


4. Το είδος καυσίμου και η κατανάλωση

Υπάρχουν πολλά θετικά και αρνητικά που πρέπει να ξέρεις αν βρίσκεσαι στο κλασικό δίλημμα, diesel ή βενζίνη, παρόλα αυτά, πολλοί από τους υποψήφιους αγοραστές -κακά τα ψέματα- θέλουν αυτοκίνητο diesel επειδή “καίει” λιγότερο, αγνοώντας τους υπόλοιπους παράγοντες.

Σήμερα ένα “μικρό” βενζινοκίνητο χαμηλού κυβισμού, π.χ 1.000 κ.εκ – 1.200 κ.εκ. διατηρεί αντίστοιχα την αξία του και η υποτίμηση είναι κάτι που συμβαίνει μεν, αλλά με πολύ αργούς ρυθμούς.

Μάθε ποια είναι τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα πόλης και επίλεξε το αγαπημένο σου!


5. Ο αριθμός των προηγούμενων ιδιοκτητών

Ένας άλλος παράγοντας που θα επηρεάσει την αξία του αυτοκινήτου σου κατά την πώληση είναι το ιστορικό ιδιοκτησίας. Αν είναι δηλαδή “1ο χέρι”, “2ο χέρι” κ.ο.κ.

Ο κανόνας λέει το εξής: Όσοι περισσότεροι ιδιοκτήτες στο ιστορικό ενός αυτοκινήτου, τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να έχει υποστεί κακή χρήση και άρα, τόσο μεγαλύτερη η υποτίμηση της αξίας του.

Γι’ αυτό καλό θα ήταν, ιδιαίτερα όταν ψάχνεις ένα πραγματικά καλό αυτοκίνητο, να επιλέξεις κάποιο που να είναι εξ’αρχής, στην ιδιοκτησία ενός οδηγού.

Κι αν είναι “2ο χέρι”; Πειράζει;

Όχι, σίγουρα δεν πειράζει.

Εφόσον το αυτοκίνητο που αγοράζεις έχει πλήρες ιστορικό συντήρησης από τους δύο προηγούμενους ιδιοκτήτες και κρατήσεις κι εσύ την ίδια στάση, τότε δεν θα υπάρξει δραματική απαξίωση στην εμπορική του αξία.
Τα καλά αυτοκίνητα δεν χάνονται, αυτό είναι το μόνο σίγουρο!

Παρόλα αυτά, επειδή όλοι θέλουμε να αγοράσουμε “το καλύτερο αυτοκίνητο της αγοράς”, ο αριθμός των προηγούμενων ιδιοκτητών παίζει σημαντικό ρόλο.

Τόσο στην αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου, όσο και στην ψυχολογία του αγοραστή!


6. Η μεταβιβάσιμη εγγύηση

Αν η εργοστασιακή εγγύηση ενός αυτοκινήτου που πωλείται ως μεταχειρισμένο βρίσκεται ακόμα σε ισχύ, τότε αυτό από μόνο του αποτελεί ένα ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί για τον ιδιοκτήτη ώστε να ζητήσει περισσότερα χρήματα από όσα θα ζητούσε σε κάποια άλλη περίπτωση.

Όπως έχουμε εξηγήσει εκτενώς στο άρθρο “Τι ισχύει με την εγγύηση στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα“, η δυνατότητα μεταβίβασης της εγγύησης στον επόμενο ιδιοκτήτη, προσφέρει κυρίως το αίσθημα ασφάλειας, πράγμα που βοηθάει να επιτευχθεί πιο γρήγορα η πώληση και κατά συνέπεια, σε υψηλότερη τιμή.


7. Τα χιλιόμετρα

Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι αναμφισβήτητα ένα από τα top 3 κριτήρια που καθορίζουν την τιμή μεταπώλησής του.
Όπως γίνεται αντιληπτό, όσο λιγότερα τα χιλιόμετρα ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, τόσο υψηλότερη η τιμή του.

Ο λόγος που τα λίγα χιλιόμετρα παίζουν σημαντικό ρόλο στη μεταπώλητική αξία είναι επειδή το αυτοκίνητο και ο κινητήρας έχουν υποστεί λιγότερη χρήση και άρα, λιγότερη φθορά.

Αυτή η προσέγγιση όμως δεν είναι απαραίτητα σωστή.

Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται για χρόνια στην ακινησία και έχει “κολλήσει” ο μετρητής των χιλιομέτρων στις 40.000 χιλιόμετρα έχει περισσότερες απαιτήσεις από ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο με 100.000 χιλιόμετρα.

Πρόσεχε τα γυρισμένα χιλιόμετρα! Πρόκειται για τη μάστιγα της αγοράς των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς είναι πολλοί αυτοί που προσπαθούν να βγάλουν χρήματα πουλώντας τα ως ευκαιρίες, δηλαδή με λίγα χιλιόμετρα και σε ανταγωνιστική τιμή. Aκόμα και οι ιδιώτες γυρίζουν τα χιλιόμετρα!

Πολλοί αναρωτιούνται: “Αξίζει η αγορά ενός αυτοκινήτου με πολλά χιλιόμετρα;“

Η απάντηση είναι ότι εξαρτάται από τις ανάγκες σου.

Αν και τα λίγα χιλιόμετρα σου δίνουν λιγότερες πιθανότητες για ανεπιθύμητες βλάβες, θα ήταν λάθος να περιθωριοποιήσεις ένα αυτοκίνητο που έχει συντηρηθεί άψογα και έχει διανύσει, π.χ 150.000 χιλιόμετρα.

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο μπορεί να είναι το deal που έψαχνες εξαρχής, μην το σνομπάρεις!


8. Η εσωτερική και εξωτερική κατάσταση

Το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό ενός ιδιοκτήτη σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου του, είναι κατάσταση στο εσωτερικό και το εξωτερικό.

Το πως φαίνεται δηλαδή.

Γι’αυτό και όταν ένα αυτοκίνητο δείχνει σαν καινούριο είναι λογικό να επηρεάσει θετικά την αξία του.

Κανείς δεν θα ήθελε ένα υπερβολικά χρησιμοποιημένο αυτοκίνητο, με βρόμικο εσωτερικό, σημάδια φθοράς και εγκατάλειψης.

Το καθαρό εσωτερικό ενός αυτοκινήτου υποδηλώνει το βαθμό που ο ιδιοκτήτης προσέχει και περιποιείται το αυτοκίνητο του.

Το εξωτερικό έρχεται σε δεύτερη μοίρα, καθώς όλοι θα δικαιολογούσαν σε ένα μεταχειρισμένο που κινείται καθημερινά στην πόλη κάποια μικρο-σημάδια.


9. Το “καθαρό” ιστορικό ατυχημάτων

Ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας που καθορίζει την αξία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

Αν έχεις στην κατοχή σου ένα αυτοκίνητο που δεν έχει εμπλακεί ποτέ σε σοβαρό ατύχημα, τότε μπορείς να είσαι σίγουρος, ότι αργά ή γρήγορα θα βρεθεί ο κατάλληλος αγοραστής.

Η αξία του ατρακάριστου αυτοκινήτου είναι μεγάλη, όχι μόνο εμπορικά αλλά και ηθικά, καθώς τίθεται το θέμα της ασφάλειας των επιβατών.

Και όπως είναι φυσικό, κανείς δεν θέλει να αγοράσει ένα επικίνδυνο αυτοκίνητο, με “τσακισμένες” κολώνες και συγκολλημένο σασί.

Γι’αυτό, ο τεχνικός έλεγχος πριν την αγορά ενός μεταχειρισμένου είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ.

Εμείς για τα αυτοκίνητά μας ακολουθούμε τους πιο αυστηρούς κανόνες στους ελέγχους μας, πράγμα που δυστυχώς μάς έχει αποδείξει ότι οι πολύ χαμηλές τιμές των αυτοκινήτων που πωλούνται στις εκάστοτε αγγελίες, συνδέονται άρρηκτα με την κατάστασή τους.

Για την ακρίβεια, τα αυτοκίνητα που πωλούνται σε τιμή χαμηλότερη από το μέσο όρο της αγοράς -και από πολλούς θεωρούνται ως “ευκαιρίες”!!- το 35% αυτών έχουν εμπλακεί στο παρελθόν σε βαριές συγκρούσεις, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται δραματικά η παθητική τους ασφάλεια.


10. Το ενημερωμένο βιβλίο service

Το βιβλίο service ενός αυτοκινήτου είναι στην ουσία, ό,τι και το “βιβλιάριο υγείας” για τους ανθρώπους.

Σε αυτό καταγράφονται όλες οι εργασίες συντήρησης και μέσω αυτού μπορεί κανείς να μάθει τη “μεγάλη εικόνα” για την κατάστασή του ανά πάσα στιγμή.

Αν λοιπόν ένα αυτοκίνητο έχει πλήρες ιστορικό συντήρησης, συμπληρωμένο με χρονική συνέπεια και  χωρίς κενές περιόδους, θεωρητικά σημαίνει ότι η αξία του σε σχέση με τα υπόλοιπα μεταχειρισμένα του είδους του, θα είναι αυξημένη.

Ο λόγος που συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι πολύ απλός.

Ο αγοραστής γνωρίζει εξαρχής:

  • τι αυτοκίνητο πρόκειται να αποκτήσει
  • τι ανάγκες θα έχει
  • ποιο θα είναι το budget για συντήρηση στο άμεσο και έμμεσο μέλλον.


Με λίγα λόγια διαφάνεια στην αγοραπωλησία.

Προσοχή! Πολλοί έμποροι ή ιδιώτες, γνωρίζοντας πόσο θετικά επιδρά η διαφάνεια στην ψυχολογία των καταναλωτών, δημιουργούν πλαστά βιβλία service. Έλεγξε τις σφραγίδες των συνεργείων, επικοινώνησε μαζί τους για επιβεβαίωση, ζήτα πληροφορίες για το ιστορικό συντήρησης από την επίσημη αντιπροσωπεία.


11. Η αξιοπιστία και ποιότητα της μάρκας

Αν έχεις σκοπό να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και θέλεις να το πουλήσεις μετά από μερικά χρόνια και σε καλή τιμή, η πιο ασφαλής επιλογή -πέρα από το να διαλέξεις ένα εμπορικό μοντέλο- είναι να επιλέξεις και μια αξιόπιστη μάρκα!

Μέχρι σήμερα, τα αυτοκίνητα που προέρχονται από την Ιαπωνία και την Κορέα έχουν κερδίσει επάξια τη φήμη των πιο αξιόπιστων αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Για να μάθεις ποια είναι τα πιο αξιόπιστα μοντέλα, χρειάζεται απλώς μια καλή έρευνα αγοράς.

Έχε υπόψιν σου ότι το “brand name” του αυτοκινήτου μπορεί να καθορίσει σημαντικά την αξία μεταπώλησης!


12. Το χρώμα

Το γεγονός ότι το βιολετί είναι αγαπημένο σου χρώμα και θέλεις ακόμα και το αυτοκίνητό σου να έχει αυτή την απόχρωση, δεν σημαίνει ότι και οι επικείμενοι αγοραστές θα το λατρέψουν το ίδιο.

Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, το χρώμα είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που καθορίζουν τη μεταπωλητική αξία ενός αυτοκινήτου.

Για παράδειγμα τα βασικά χρώματα, όπως το λευκό, το μαύρο και το ασημί, όλα στις μεταλλικές τους αποχρώσεις, πωλούνται πιο εύκολα διότι καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού.

Αντιθέτως, τα χρώματα όπως: το χρυσό, οι αποχρώσεις του μωβ, το καστανό και άλλα που δεν είναι τόσο δημοφιλή, ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου αλλά και το χρονικό διάστημα πώλησης.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με έρευνα που έγινε το 2017 στις Η.Π.Α από την iseecars.com σε 2.1 εκατομμύρια μεταχειρισμένα 3 ετών, ένα αυτοκίνητο σε “εμπορικό” χρώμα μπορεί να χάσει έως και 30% λιγότερη αξία σε σχέση με ένα που δεν συγκαταλέγεται σε αυτά.

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα, το χρώμα που κρατάει υψηλότερα την τιμή του σε ένα αυτοκίνητο είναι το κίτρινο, διατηρώντας την υποτίμηση της αξίας του στο 27%, υπερβαίνοντας το μέσο όρο κατά 18%.

πηγή: www.iseecars.com

Την εξήγηση στο γεγονός ότι το κίτρινο έχει χαμηλότερη υποτίμηση σε σχέση με τα υπόλοιπα χρώματα έδωσε ο CEO της iseecars.com, Phong Ly:

“Το κίτρινο δεν είναι τόσο δημοφιλές χρώμα, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της ζήτησης ως εκ τούτου, να βοηθήσει στη διατήρηση της μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου. Η ανάλυσή μας, δείχνει ότι το κίτρινο έχει τη χαμηλότερη υποτίμηση σε σχέση με κάθε άλλο χρώμα στα αυτοκίνητα που δεν είναι τόσο εμπορικά, όπως τα cabrio”.

Το χειρότερο χρώμα σε σχέση με την υποτίμηση της αξίας ενός αυτοκινήτου είναι το χρυσό.


13. Ο extra εξοπλισμός

Κατά κανόνα, τα αυτοκίνητα με πολλά extras πωλούνται ακριβότερα από τα αντίστοιχά τους, χωρίς extras.

Κάποια από τα πιο δημοφιλή extras που αυξάνουν την αξία ενός μεταχειρισμένου είναι:

  • το μεταλλικό χρώμα
  • η ηλιοροφή
  • οι ζάντες αλουμινίου
  • το GPS και συστήματα multimedia
  • τα δερμάτινα καθίσματα
  • το σύστημα start/stop
  • τα φώτα xenon
  • τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα
  • η τετρακίνηση


14. Οι μετατροπές

Κάποιες μετατροπές προσθέτουν αξία στο αυτοκίνητο, ενώ κάποιες άλλες, όχι.

Ας δούμε κάποια παραδείγματα.

Η εγκατάσταση αντικλεπτικών συστημάτων, οι δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα, μια οθόνη με σύστημα multimedia κλπ, μπορούν να αυξήσουν τη μεταπωλητική αξία ενός αυτοκινήτου μιας και βελτιώνουν συνολικά την εμπειρία, την άνεση, την ασφάλεια του οδηγού.

Από την άλλη όμως, οι φαρδιές αεροτομές, οι χαμηλοί προφυλακτήρες, τα φώτα neon κάτω από το αυτοκίνητο και η αντικατάσταση εν γένει, εργοστασιακών εξαρτημάτων με aftermarket εξαρτήματα αμφίβολης ποιότητας και ασθητικής, μπορούν να αποφέρουν αρνητικά αποτελέσματα κατά την πώληση.

Πριν προσθέσεις οτιδήποτε στο αυτοκίνητό σου, ακόμα και αν σου αρέσει πολύ, σκέψου δύο πράγματα:

  • Αν θα μπορείς να το αφαιρέσεις στο μέλλον χωρίς να φαίνεται
  • Αν θα μπορείς να το πουλήσεις το αυτοκίνητο, έτσι ακριβώς όπως σου αρέσει

Αν ψάχνεις για ένα Κορυφαίο Αυτοκίνητο…

Στην Auto Mpakopoulos, καθημερινά ελέγχουμε δεκάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με τους πιο αυστηρούς κανόνες της αγοράς. Τα καλύτερα από αυτά διαλέγονται και αναρτώνται στο site μας με λεπτομερείς φωτογραφίες.

agora polisi autokinito mixani tip

Συμβουλές για να Πουλήσεις Γρήγορα ένα Αυτοκίνητό

Ήρθε η ώρα να αγοράσεις το επόμενo αυτοκίνητο και είσαι πολύ ενθουσιασμένος!

Ίσως να βρήκες κάτι μεγαλύτερο, πιο σύγχρονο ή ένα πιο οικονομικό αυτοκίνητο απ’ ότι ήταν το παλιό σου.

Όπως και να έχει, για να αγοράσεις το νέο σου αυτοκίνητο, το πιθανότερο είναι ότι πρέπει πρώτα να πουλήσεις αυτό που ήδη έχεις! Πως όμως θα καταφέρεις να πουλήσεις το αυτοκίνητό σου γρήγορα και να κερδίσεις όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα;

Δώσε προσοχή στις παρακάτω 7 συμβουλές και μάθε τον τρόπο!

1. Κοστολόγησέ το σωστά!

Για να κοστολογήσεις σωστά το αυτοκίνητό σου πρέπει να λάβεις υπόψιν 4 βασικά στοιχεία:

  • τη χρονολογία κατασκευής
  • τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει
  • το καύσιμο του κινητήρα
  • τον έξτρα εξοπλισμό (π.χ ηλιοροφή, δερμάτινα καθίσματα)

“Μπες” online στα sites αγγελιών και δες τις τιμές των αυτοκινήτων σαν το δικό σου που έχουν και τα ίδια χαρακτηριστικά, π.χ τα ίδια χιλιόμετρα και καύσιμο.

2. Επίλεξε με ποιον τρόπο θέλεις να πουλήσεις το αυτοκίνητό σου

Το επόμενο βήμα που έχεις να κάνεις είναι να αποφασίσεις με ποιον τρόπο θέλεις να πουλήσεις το μεταχειρισμένο σου αυτοκίνητο.

Έχεις τρεις επιλογές:
Τρόπος #1: Να το πουλήσεις μόνος σου σε ιδιώτη

Αν θέλεις να πουλήσεις το αυτοκίνητό σου σε ιδιώτη, τότε ενδεχομένως να πάρεις την καλύτερη τιμή, ιδιαίτερα αν πουλάς κάποιο μοντέλο 10-15 ετών.

Παρόλα αυτά θα χρειαστεί υπομονή!

Το μειονέκτημα πουλώντας σε κάποιον ιδιώτη είναι ότι θα πρέπει να έρχεσαι συνεχώς σε επικοινωνία με άγνωστους ανθρώπους, να κάνεις παζάρια, να κλείνεις ραντεβού για επίδειξη του αυτοκινήτου σε συνεργεία και γενικά να αφιερώνεις χρόνο από την προσωπική σου ζωή.
Τρόπος #2: Να το πουλήσεις σε “παραδοσιακό” έμπορο

Είναι μια εύκολη επιλογή για να πουλήσεις το αυτοκίνητο γρήγορα, αλλά με πολύ λιγότερα χρήματα από ότι περιμένεις! Ειδικά αν δεις ταμπέλα “Αγοράζουμε το αυτοκίνητό σου τοις μετρητοίς και άμεσα”, τότε μπορείς να πουλήσεις ακόμα και ένα πραγματικά “κακό” αυτοκίνητο.

Το δυσάρεστο σε αυτή την περίπτωση είναι το εξής:

Αν διαθέτεις ένα αυτοκίνητο το οποίο έχεις συντηρήσει σωστά και βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, το πιθανότερο είναι ότι σε έναν παραδοσιακό έμπορο θα το πουλήσεις σε αντίστοιχη τιμή με ένα που βρίσκεται σε χειρότερη κατάσταση από το δικό σου.

    Με άλλα λόγια, τα έξοδα και ο χρόνος που αφιέρωσες για να διατηρήσεις την αξία του αυτοκινήτου σου υψηλή, πάνε χαμένα.

Τρόπος #3: Να το πουλήσεις με την Auto Mpakopoulos

Aν έχεις ένα καλό αυτοκίνητο, είναι η ιδανικότερη επιλογή, διότι θα πάρεις την καλύτερη τιμή, ίδια με εκείνη που θα έπαιρνες από έναν ιδιώτη μετά από τη διαπραγμάτευση.

Παράλληλα, γλιτώνεις άβολες καταστάσεις, ανούσια ραντεβού και γραφειοκρατία.

3. Καθάρισε το αυτοκίνητό σου!

Ένα βρόμικο και δύσοσμο αυτοκίνητο με σκουπίδια στο εσωτερικό του είναι αποκρουστικό για έναν αγοραστή.

Δώσε έμφαση στο πλύσιμο του αυτοκινήτου σου και κυρίως στις λεπτομέρειες! Καθάρισε την μηχανή, την καμπίνα και το εξωτερικό χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα περιποίησης αυτοκινήτου!

Με ένα μικρό κόστος, θα μπορείς να δώσεις στο αυτοκίνητό σου τη χαμένη του λάμψη και να το κάνεις να μοιάζει πάλι σαν καινούριο!

Το αποτέλεσμα θα σε συναρπάσει και το πιθανότερο είναι να καταφέρεις να το πουλήσεις σε πολύ καλύτερη τιμή από ότι υπολόγιζες!


4. Βγάλε τις σωστές φωτογραφίες!


Έχουμε γράψει ολόκληρο οδηγό φωτογράφισης για αυτό το θέμα!

Πλύνε το αυτοκίνητο, πήγαινε σε ένα ωραίο και απομονωμένο μέρος και τράβηξε πολλές και καλές φωτογραφίες!

Καλό είναι να μην υπάρχουν κρυφά σημεία και να συμπεριλαμβάνονται όλα τα μέρη του, πχ μηχανή, πορτ-μπαγκάζ, ζάντες, λάστιχα κλπ. Το πιθανότερο είναι ότι ο επόμενος που θα σε καλέσει για να δει το αυτοκίνητο από κοντά, θα ξέρει τι να περιμένει και λογικά, θα σκέφτεται σοβαρά να το αγοράσει.


5. Δώσε έμφαση στην περιγραφή του αυτοκινήτου

Όταν περιγράφεις το αυτοκίνητό σου, ανάδειξέ το, μην το “χαντακώνεις”! Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πεις ψέματα, το αντίθετο, πρέπει να είσαι ειλικρινής!

Ωστόσο φρόντισε να δώσεις έμφαση στα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα, π.χ ο extra εξοπλισμός.

Μην ξεχάσεις να πεις λίγα λόγια γιατί το πουλάς και πως το συντηρούσες!


6. Δείξε το ιστορικό του!

Πολύς κόσμος δεν συνειδητοποιεί την αξία του βιβλίου service που βρίσκεται στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου τους.

    Για να μιλήσουμε με αριθμούς, ένα αυτοκίνητο με πλήρες ιστορικό service αξίζει έως και 20% περισσότερο από ένα αυτοκίνητο που μπορεί να μην έχει καθόλου.

Αν έχεις ενημερωμένο βιβλίο service, έχε το έτοιμο προς επίδειξη! Αμέσως θα εκτοξεύσεις την αξιοπιστία σου στα μάτια του αγοραστή και θα μπορείς πλέον, με αποδείξεις, να τον διαβεβαιώσεις ότι το αμάξι σου είναι καλά συντηρημένο και αξίζει τα λεφτά που ζητάς.


7. Πούλα την κατάλληλη εποχή!

Kάποια αυτοκίνητα κρατάνε την μεταπωλητική τους αξία όλες τις εποχές του χρόνου. Κάποια άλλα όμως όχι, γι’αυτό και υπάρχουν καλές και κακές εποχές για να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο.

Πάρε για παράδειγμα τα cabrio! Αν πουλάς cabrio κάνε το την άνοιξη, όταν ο καιρός αρχίζει και γίνεται “γλυκός” και πολύς κόσμος σκέφτεται πόσο ωραίο είναι να οδηγεί με την οροφή ανοιχτή. Φυσικά, οι τιμές στα cabrio την εποχή εκείνη ανεβαίνουν.

Αντίστοιχα, η καλύτερη εποχή για να πουλήσεις ένα SUV είναι το φθινόπωρο, λίγο πριν δηλαδή ξεκινήσουν οι βροχές και οι κακές καιρικές συνθήκες.

aftokinito periorismos kykloforias koronoios covid

Αυτοκίνητο Σε Ακινησία: Διατήρηση σε Καλή Κατάσταση

Στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κοροναϊού (COVID-19), πολλά μη καθοριστικά ραντεβού για συντήρηση και επισκευές αυτοκινήτων (π.χ. στο αμάξωμα) αναβάλλονται.

tips ladi autokinito ti na prosexo

Λάδι αυτοκινήτου : Πως να μην σου βγει το ... λάδι

Ένα από τα μεγαλύτερα θέματα που –πολύ ορθώς– απασχολούν τους κατόχους αυτοκινήτων είναι φυσικά η σωστή συντήρηση τους. Για να συνεχίσει να ευχαριστιέται το αμάξι του για χρόνια χωρίς περιττά προβλήματα, ο οδηγός οφείλει να γνωρίζει τις ανάγκες του οχήματος του και να μην αμελεί σημαντικές παραμέτρους όπως η αλλαγή των λαδιών του αυτοκινήτου, που είναι ένα από τα βασικά εργαλεία για τη ζωτική λειτουργία της μηχανής.

ta lathoi stin agora autokinito mixani

7 λάθη που κάνουμε όλοι κατα την αγορά αυτοκινήτου

Η αγορά αυτοκινήτου είναι πάντα μια συναρπαστική περίοδος, αφού υπάρχουν πολλές διαφορετικές επιλογές διαθέσιμες για εκείνους που θέλουν να επενδύσουν σε ένα νέο όχημα. Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτούμε ότι έχει και τις δυσκολίες της.

+30
  • Afghanistan +93
  • Albania +355
  • Algeria +213
  • American Samoa +1
  • Andorra +376
  • Angola +244
  • Anguilla +1
  • Antigua and Barbuda +1
  • Argentina +54
  • Armenia +374
  • Aruba +297
  • Australia +61
  • Austria +43
  • Azerbaijan +994
  • Bahamas +1
  • Bahrain +973
  • Bangladesh +880
  • Barbados +1
  • Belarus +375
  • Belgium +32
  • Belize +501
  • Benin +229
  • Bermuda +1
  • Bhutan +975
  • Bolivia +591
  • Bosnia and Herzegovina +387
  • Botswana +267
  • Brazil +55
  • British Indian Ocean Territory +246
  • British Virgin Islands +1
  • Brunei +673
  • Bulgaria +359
  • Burkina Faso +226
  • Burundi +257
  • Cambodia +855
  • Cameroon +237
  • Canada +1
  • Cape Verde +238
  • Caribbean Netherlands +599
  • Cayman Islands +1
  • Central African Republic +236
  • Chad +235
  • Chile +56
  • China +86
  • Christmas Island +61
  • Cocos +61
  • Colombia +57
  • Comoros +269
  • Congo - Kinshasa +243
  • Congo - Brazzaville +242
  • Cook Islands +682
  • Costa Rica +506
  • Côte d’Ivoire +225
  • Croatia +385
  • Cuba +53
  • Curaçao +599
  • Cyprus +357
  • Czech Republic +420
  • Denmark +45
  • Djibouti +253
  • Dominica +1
  • Dominican Republic +1
  • Ecuador +593
  • Egypt +20
  • El Salvador +503
  • Equatorial Guinea +240
  • Eritrea +291
  • Estonia +372
  • Ethiopia +251
  • Falkland Islands +500
  • Faroe Islands +298
  • Fiji +679
  • Finland +358
  • France +33
  • French Guiana +594
  • French Polynesia +689
  • Gabon +241
  • Gambia +220
  • Georgia +995
  • Germany +49
  • Ghana +233
  • Gibraltar +350
  • Greece +30
  • Greenland +299
  • Grenada +1
  • Guadeloupe +590
  • Guam +1
  • Guatemala +502
  • Guernsey +44
  • Guinea +224
  • Guinea-Bissau +245
  • Guyana +592
  • Haiti +509
  • Honduras +504
  • Hong Kong +852
  • Hungary +36
  • Iceland +354
  • India +91
  • Indonesia +62
  • Iran +98
  • Iraq +964
  • Ireland +353
  • Isle of Man +44
  • Israel +972
  • Italy +39
  • Jamaica +1
  • Japan +81
  • Jersey +44
  • Jordan +962
  • Kazakhstan +7
  • Kenya +254
  • Kiribati +686
  • Kosovo +383
  • Kuwait +965
  • Kyrgyzstan +996
  • Laos +856
  • Latvia +371
  • Lebanon +961
  • Lesotho +266
  • Liberia +231
  • Libya +218
  • Liechtenstein +423
  • Lithuania +370
  • Luxembourg +352
  • Macau +853
  • Macedonia +389
  • Madagascar +261
  • Malawi +265
  • Malaysia +60
  • Maldives +960
  • Mali +223
  • Malta +356
  • Marshall Islands +692
  • Martinique +596
  • Mauritania +222
  • Mauritius +230
  • Mayotte +262
  • Mexico +52
  • Micronesia +691
  • Moldova +373
  • Monaco +377
  • Mongolia +976
  • Montenegro +382
  • Montserrat +1
  • Morocco +212
  • Mozambique +258
  • Myanmar +95
  • Namibia +264
  • Nauru +674
  • Nepal +977
  • Netherlands +31
  • New Caledonia +687
  • New Zealand +64
  • Nicaragua +505
  • Niger +227
  • Nigeria +234
  • Niue +683
  • Norfolk Island +672
  • North Korea +850
  • Northern Mariana Islands +1
  • Norway +47
  • Oman +968
  • Pakistan +92
  • Palau +680
  • Palestine +970
  • Panama +507
  • Papua New Guinea +675
  • Paraguay +595
  • Peru +51
  • Philippines +63
  • Poland +48
  • Portugal +351
  • Puerto Rico +1
  • Qatar +974
  • Réunion +262
  • Romania +40
  • Russia +7
  • Rwanda +250
  • Saint Barthélemy +590
  • Saint Helena +290
  • Saint Kitts and Nevis +1
  • Saint Lucia +1
  • Saint Martin +590
  • Saint Pierre and Miquelon +508
  • Saint Vincent and the Grenadines +1
  • Samoa +685
  • San Marino +378
  • São Tomé and Príncipe +239
  • Saudi Arabia +966
  • Senegal +221
  • Serbia +381
  • Seychelles +248
  • Sierra Leone +232
  • Singapore +65
  • Sint Maarten +1
  • Slovakia +421
  • Slovenia +386
  • Solomon Islands +677
  • Somalia +252
  • South Africa +27
  • South Korea +82
  • South Sudan +211
  • Spain +34
  • Sri Lanka +94
  • Sudan +249
  • Suriname +597
  • Svalbard and Jan Mayen +47
  • Swaziland +268
  • Sweden +46
  • Switzerland +41
  • Syria +963
  • Taiwan +886
  • Tajikistan +992
  • Tanzania +255
  • Thailand +66
  • Timor-Leste +670
  • Togo +228
  • Tokelau +690
  • Tonga +676
  • Trinidad and Tobago +1
  • Tunisia +216
  • Turkey +90
  • Turkmenistan +993
  • Turks and Caicos Islands +1
  • Tuvalu +688
  • U.S. Virgin Islands +1
  • Uganda +256
  • Ukraine +380
  • United Arab Emirates +971
  • United Kingdom +44
  • United States +1
  • Uruguay +598
  • Uzbekistan +998
  • Vanuatu +678
  • Vatican City +39
  • Venezuela +58
  • Vietnam +84
  • Wallis and Futuna +681
  • Western Sahara +212
  • Yemen +967
  • Zambia +260
  • Zimbabwe +263
  • Åland Islands +358
Καλέστε με

Σχετικά με εμάς

Η εταιρία Auto Mpakopoulos εδρεύει στη Λάρισα και δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας αυτοκινήτων και δικύκλων, λειτουργώντας με γνώμονα τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

Επικοινωνία